Föräldrar ta ert ansvar!!!!

Nu när min mor gick bort endast 74 år gammal säger alla samma sak. Hon borde fått hänga med några år till. 74 år är ju ingen ålder idag.
Och det stämmer verkligen. 74 år är ingen ålder idag. Jag är vuxen med barn som flyttat hemifrån men jag behöver fortfarande en mor i livet. Eller behöver och behöver. Jag saknar henne.
Ju mer jag tänker på det så tänker jag i nästa steg på mina egna barn. Skall jag också lämna dom i förtid??
Jag vet att jag har övervikt, och tyvärr även den farligaste sorten som sitter på magen. Då kan man ju undra varför i helvete jag låter mig leva på detta viset? Kämpar förvisso med LCHF och nu efter nyår är det fullt krig. Nu jävlar skall det bort. Mina barn ska få en gammal mor så när jag en dag går bort skall dom tänka: Hon fick ett långt och rikt liv och fick somna in lugn och stilla.

Nu i dagarna ska ja ta kontakt med min husläkare. Ska få till en bukplastik via landstinget. Nu tänker väl dom flesta: Ska ja betala för att det lata jävla fettot inte orkar banta? Men så är det så klart inte. Jag tror inte jag går ner något nämnvärt via bukplastik. Men när jag läste om det på nätet fattade jag ju att det gällde mig.
För 2 somrar sedan gick jag ner i vikt. Alla tyckte jag blivit så smal och de är ju skoj att höra. Vågen visade 65 kg och till 164 cm är det ganska ok när man närmar sig 50 år.
Nedan finns en bild där jag väger 65 kg. Det är jag till höger. Och nej!!! Jag är inte gravid.....men det är den magen ja ska dra in med era pengar  ;)




Kommentarer

Postat av: ville

Hej. Är det du till vänster?

2009-01-03 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0