Ja e väl för bra ;)

Idag är det 6 månader sedan jag slutade röka. Hade dom sagt till mig för 7 månader sen vet jag va jag sagt. Tidigare har jag så klart försökt sluta och dom enda gångerna jag hållt dte är när jag var gravid och när jag ammade.
Efter det har jag inte ens lyckats hålla en endaste dag. Blev faktiskt bra på att ljuga (fast inte en jävel trodde mig) nu förstår jag varför. Jag känner på skitlångt avstånd om någon röker. Behöver inte ens se dom. Och träffar jag en rökare vet jag det med en gång.
Kommer ihåg många gånger jag smygrökte och jag sa nej, Benhårt NEJ!!! Hur fan kunde jag tro att dom trodde mig? Dom har väl snackat skit bakom ryggen på mig  ;)

Jag är fortfarande inte röksugen. Men jag känner många gånger daligen att jag skulle vilja sätta mig ner i lugn o ro och tända en cigarett och bara njuta. Det saknar jag allra mest.
Inte ens den natten då min mog gick bort rökte jag. Himla skumt. Börjar oroa mig för va fan dom däringa Champixen har gjort mä min skalle.....detta e väl va som blev kvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0