Äggmjölk

Från och med i morgon onsdag skall jag bara dricka äggmjölk 4 gånger om dagen. Till varje portion skall ja ha: 1 ägg, 2 äggulor, 50 gram smör eller kokosfett, 3 dl varmt vatten plus valfri krydda. T ex kardemumma eller kanel.
Rör ihop äggen med valfri krydda, gärna med stavmixer, värm vattnet ihop med fettet och slå sen det över äggblandningen och rör ihop det. Jag får i mig all näring jag behöver förutom c-vitamin. Men då slänger ja ner lite askorbinsyra i ett glas vatten så e det problemet löst.
Här  följer jag vad jag äter och himla skoj att se va man trycker in i skallen  ;)

Jag känner att jag måste bli av med så många kilo som möjligt innan jag träffar farbror doktorn så han inte tror att jag kommer för att smygbanta  ;)


Kommentarer

Postat av: ville

hello. Lycka till med drickat. Håller en tumme för dig.puss

2009-01-06 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0