Vett o etikett

Som vi alla vet finns det regler att följa vid ett bröllop. Endast bruden bär vitt eller som idag ivory.
Man får inte bära svart eller rött.  Men!!!!! Får man bära röda detaljer?

Eftersom min klänning är ganska neutral tänkte jag att man kunde bryta av med en annan färg. Rött hade jag då tänkt på skor, handväska och smycke. Så levandes grannt så hälften hade vatt nock  =)

Sitter nu o tittar på aftonväskor. Jag är ju ingen väsktant, satsar mer på stora fickor i mina plagg. Men jag tycker ändå dom är fina. Nu skall jag alltså lägga en förmögenhet på en once-in-a-lifetime-bag. Ja då ska den va fin för den ska hänga framme alltid.  Tur man inte röker längre, för där e bannemig inte plats till nått i dom  ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0