Var går gränsen???

Var går gränsen vid prostitution? Är det ok att sälja sin själ till vilket pris som helst samtidigt som det är förbjudet att sälja sin kropp??
Man kan läsa på många bloggar, eller i alla alla fall några som får en del varor eller tjänster av företag mot att i gengäld snacka väldigt gott om det på bloggen. Allt som ramlar in i brevlådan är in-i-helvete bra och jag fattar inte hur jag kunnat leva utan just DETTA!!!  Kommentarerna är lika illa...Klockrent....en SÅN måste jag ha!!
Klart som fan att dom måste skriva något bra. Annars är brevlådan snart lika tom som tidigare. För någon gång kanske det trillar in något man verkligen vill ha.
Om man ändå skall sälja sig, varför inte göra det för något man verkligen vill ha???

Kommentarer

Postat av: Egoina

Allt jag får skickat hem har jag redan sagt att jag vill ha :) (Tackar nej till en HEL del)



Tror inte det finns någon bloggare faktiskt som får saker hemskickade bara sådär. Man kontaktar företaget eller tvärtom och kommer överrens om något.

2009-02-12 @ 15:30:49
URL: http://egoinas.se
Postat av: Libbe

Här ska tiggas........Min själ e fan inte dyr ;)

2009-02-12 @ 15:37:24
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0