Väldigt utstirrad ;)

Kom precis hem från min lokala icahandlare. Skulle bara ha 2 saker så kärringväskan blev tyvärr hemma. Jag gjorde ju FYND av stora mått. I denna familj går det åt massor av smör och nu hade som utförsäljning på det. Det var 250 gram i varje paket för 10 kr. Blev väldigt utstirrad av dom som passerade, ja av dom som stannade också. En äldre tant undrade va det va och jag sa smör. Ojsan, sa hon då....nä jag använder ju becel, det är bra för hjärtat.
Stackars lilla tant. Men jag vill inte stå och tala om för henne vad hon ska och inte ska äta.

Jag köpte 19 paket  ;)  Tyvärr fanns det kö och jag kände ögonen i nacken när jag la upp allt på bandet. Fick ett litet påpekande från kassörskan men valde att ignorera henne. Dom tänkte säkert: Hon e väl fet så de räcker  ;)

Men det är smöret som gör att jag går ner i vikt......SÅ DET SÅ!!!!



Billiga diamanter!!!

Kommentarer

Postat av: Egoina

Den blev jättefin!

2009-02-16 @ 14:33:13
Postat av: Fanny

Riktigt fin :D

2009-02-16 @ 15:18:56
URL: http://fanniies.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför köpte du inte en hel låda smör. puss

2009-02-16 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0