Udanom 50-skylten

Idag va både ja o Stumpi udanom 50-skylten. Tog bussen in till stan. Gick ca 100 m, in på bussgodsavdelningen, hämtade min nya lampa, tillbaka till bussen och åkte him. Det tog drygt 2 timmar......Det är vid dessa tillfälle ja önskar jag hade en bil.
Jag köpte en lampa på Loppan för 50 kr. Jag tyckte den var super fin. Men den hann knappt komma på plats förrän jag hittade en annan på tradera. Som jag var tvungen att ha. Och såklart köpte. Den gick på strax över 500 så det var inte så blodigt. Men eftersom jag bara har en 2:a e utrymmet starkt begränsat så min gamla lampa åkte ut på tradera och försvann idag för.........hör o häpna 515 kr  hahahahahahahah
Först kommer den gamla lampan, sen den nya fina  ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0