Plastikoperation?

Läste härförleden om en ny metod att släta ut dessa förbannade rynkor. Repotaget handlade om en tjej (så klart) som nu kunde gå iväg på lunchrasten och få ett par sprutor lite här och där. Inte botox.  Hon hade sagt till sin gubbe att när han kom hem från jobbet skulle han ha en ny fru !?
Det var så klart före och efterbilder och hur jag än glodde och stirrade så såg jag ingen skillnad. Är annars bra på dom där finn fem fel. Men här gick jag bet. Varför lägger man tusentals kronor när det inte blir någon skillnad??

Igår tror jag att jag läste om ett ställe, också plastik, som erbjudit unga bloggande tjejer att få genomgå någon slags operation. Dom tackade nej. Ett klokt val.
För varför i helvete ska unga söta tjejer med slät fin hy genomgå något sånt? Var fan är mitt erbjudande?? Här hade ni fått före och efterbilder där även en blind hittat fem fel

Kommentarer

Postat av: Pia

Underbart bra sagt och helt rätt, man borde kunna fixa sånt själv, fett att fylla ut rynkorna med finnes, bara att suga ut och spruta in, kan väl inte vara så svårt???

2009-02-05 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0