Läckra ben hahaha

Jag brukar faktiskt få en del beröm för mina ben. Tro det eller ej. Eller så är det för att vederbörande känner sig tvingad att säga något om något. Det minst dåliga är då mina ben alltså  ;)

Häromdagen stannade jag till framför spegeln endast iförd taighta leggings. Benen är utan att skryta in så tokiga tyckte jag nog ändå.......;)   Tills jag kom upp en bit ARGHHHH!!!! Va i helvete e det för klumpar på låren? Var i helvete kom det ifrån? Hur bredbent jag än står så går låren ihop. Det är ju en aladobliknande klump på varje sida. Som om jag inte hade tillräckligt att oroa mig för.

Ja halledar som det kan bli. Va fan ska ja nu göra åt detta?  Känns lite om ett i-landsproblem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0