Känner jag dig?

Om man är med på diverse ställe såsom facebook och stayfriends så vet man att syftet är att samla sina vänner och hålla kontakten. Idag är de ju ett bra sätt när hela världen öppnat sig på ett sätt jag aldrig trodde skulle vara möjligt när jag var ung.
Jag är med på bägge ställen och var även på ett annat ställe tidigare. Glömt namet, men syftet var någorlunda detsamma. Nu skall jag inte skryta MEN det var/är ofta jag får en förfrågan från någon att vi ska bli vänner. Och jag är inte en fullblodseremit än men varför frågar man mig???
På en förfrågan härförleden frågade jag tillbaka om vi kände varandra. Fick då svaret att jag kände hennes första man ungefär för 30 år sedan (!?)  Så OM man hittar bara minsta lilla gemensamma nämnare så är man vänner??? Den sista förfrågan jag fick analyserar jag ännu om det kan va att jag känner personen, eller i alla fall mött någon gång. Får väl ta och fråga honom osso.......

Det slutar väl med att man får gå runt och hälsa på alla man möter för jag vet snart inte vem mina vänner e  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0