Jävla telia

Nu har jag suttit i jag vet inte hur många timmar och haft ett helvete med Telia. Valde bredbandstelefoni och hela tjolevippen för att det blev billigare. Fick hem en stor låda med en sörens massa (3) andra lådor i som skulle kopplas samman i en stor fungerande enhet.


Utan att skryta är jag mycket teknisk och klarar sånt här galant. Tji fick jag. Fick bredbandet att fungera lite då o då. Antingen hittades inget nätverk tillräckligt nära eller så hittades det men då fick jag så dålig signal att inget fungera.
Först framåt kvällen fick jag i alla fall in telefonen så jag fick fatt i supporten, hjälpte föga........På det igen och ringde sen ännu en gång. Hjälpte lika lite. Nu har jag gett upp för dagen och samlar nya krafter tills i morgon då jag ska lära dom veta hut.

Jag har 6 auktioner jag passar på tradera som jag bara måste ha!!!! Tänk om jag inte är ansluten då!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0