Jag håller på att vakna ;)

Ja....eller i alla fall kvinnan i mig håller på att vakna. Jag har ju ett helvete mä dom där kläderna till bröllopet. Nu har jag hittat ännu en klänning jag skulle kunna ha. Den går i ivory o guld. Låter kanske fär jävligt men den e fin. Men jag skall ju ha mer än det. Ja har ju till exempel 2 skånkar som ska ha nått på sig. Då finns de säkert nån oskriven lag som säger att det är strängerligen förbjudet att bära ivoryfärgade skor vilket innebär att det bara är guld kvar.
Jag står alltså i begrepp att köpa mina första guldskor ! Så pimpenett o nippertippit då   ;)  Va ska de bli av mig??

Nu blir de inga stilettklackar, den tiden är sedan länge förbi, men dom har ju med mänskliga klackar också  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0