himma ;)

Så ja, nu är jag äntligen hemma igen. Det har varit en pärs jag gärna slipper göra om. Fast vi hade flyt med båtarna både dit o hem.
Man känner sig som en jävla alkis när man drar fram med vars en överfull kundvagn för att betala och sen gå ännu ett varv. Helvete va vi handlade. Eller Tjolinti i alla fall. Jag tror vi tryckte in 33 flak öl, cider, läsk i bilen. Vete fan hur många bag-in-boxviner det blev. En del starkare drycker i flaskor. Vi hade inte fått in så mycket mer.

Hemvägen tog vi över bron i stället. Tyckte det var värt det när Tjolinti skulle slängas av i Bunkeflo.....Sen på vägen hem körde jag in om svärdottern och slängde av ett gäng där. Kalle jobbade.

Nu sitter jag här med ögon som går i kors och en ryggajävel som helt lagt av.Försökte hälla mig en stund i soffan men ryggen ville inte det. Så ja får väl sitta här o uggla  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0