Grattis Vickan

Ja då fick hon äntligen förlovat sig. Det var ju på tiden. Jag är glad för vår kungafamilj men det är ju så in i helvete gammalt och förlegat. Varför i helvete skall en kvinna på över 30 år fråga om lov för att gifta sig? Är hon omyndigförklarad? Vad hade hänt om dom sagt nej? Skulle dom gjort slut då och sen skulle hon sitta på mötesplatsen och liknande och hittat en ny snubbe snabbt som fan?

Jaja, nu är de gjort och dom fick sin tillåtelse. Himla tur att hon har en smak som passar då. Att han har råd att köpa en ring som kostar upp till miljonen. Tänk om han inte hade haft det då? Fast silver kan likna vitt guld på långt håll. Likadant diamanter i akryl  ;)

Min smak passar sällan min plånbok. Jag har väldigt mycket dyrare smak än plånboken innehåller

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0