Fortfarande pinsamma???

För väldigt många år sedan var jag o en vänninga på ett disco. Min gubbe gick vakt där annars hade vi nog avstått. Jag tror inte vi var mycket äldre än genomsnittet men när jag nu tänker tillbaka känns det som vi var på ett dagis.

Vi satt på ett ställe hela kvällen. Glodde på allt o alla. Rätt va det är hör man en väldigt hljudd kille på väg in. När han blir synlig ser man att han spelar full. Raglar lite hit o dit och snackar högt för sig själv.
När han kommer in ser han sig omkring för att kolla om någon noterat hans ankomst. Men det var nog bara vi 2.

Så han vänder sig om, går ut och gör om sin entre en gång till.  Pinsamma jävel

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0