Flåt.......men här kommer hon

För ca 7 månader sen hände något mer förutom att jag slutade röka........Jag fick en ny storasyster  ;)  Det blev en stor överraskning. Och nyfiken som jag är så letade jag upp henne och hon fanns på stayfriends. Första mailen var försiktiga men det släppte ganska snart. Hon var ju lika yr som jag, på gott och ont.

Största fördelen med henne som syster är att hon kommer att vara en vän livet ut. Jag har ännu inte fått den stora glädjen att träffa henne men hon bor ju inte så långt bort så det är väl vara en tidsfråga.

Hon fick inte bara 5 syskkon utan även 11 syskonbarn och jag fick 3 ungar till jag är moster till  ;)

Såååååå, här är hon, Pia, min nya syster. Visst e vi lika???   hahahahahaha


Kommentarer

Postat av: pia

och visst var det en liten liten liten bild vi pratade om L

2009-02-27 @ 14:48:41
Postat av: Libbe

Mindre än naturlig storlek........Hoppas jag ;)

2009-02-27 @ 18:07:50
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0