Filmtips

Igår såg ja o Tjolinti filmen Patrik 1,5. Sören så bra den var. Det är en film jag verkligen rekommenderar till alla. Även till trångsynta homofober  ;)

Det finns en blogg jag följer. Om en mycket kärleksfull liten famil. Det är 2 gifta pappor som skaffat barn via en surrogatmamma. Ena pappan är biologisk pappa och den andra adopterade sen tösen. Nu är dom gravida igen. Fast denna gång är den andra pappan biologisk pappa. Barnet väntas inom kort. Ni kan läsa om dom här!!!

Jag önska dom och alla andra udda par lycka till.

Kommentarer

Postat av: Gunsan

Jag har också sett filmen den är skitbra väldigt bra handling

2009-03-01 @ 11:50:58
Postat av: Pia

Såg filmen på bio och tyckte den var bra tyvärr så går väl inte alla böghatare och ser den, för om de hade gjort det så hade de kanske fattat vad det handlar om, kärlek mellan två människor och respekt!

2009-03-02 @ 07:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0