Djävulsk helg

Denna helg har tillbringats i mitt gamla föräldrahem för att allt lösöre skall delas upp. Någon slags auktion, gott tålamod och glatt humör vad som skulle krävas.
Nu så här efteråt får jag nog ändå summera helgen som ganska bra. Jag tror dom flesta är nöjda. Vi skrev upp listvis vad som fanns och vem som köpte vad. Nu när jag sitter och tittar i listan kan jag undra var i helvete min hjärna befann sig ;)  Skit samma.......Jag har i alla fall utökat mina täcka till 5. Drog hem 2 duntäcke som ja precis fått upp från torktumlaren. Dom skall sys ihop till ett i morgon, o 2 av mina gamla skall också sys ihop. Jag kan ju inte ha 5 lösa täcke i sängen, hur fan skulle det se ut????
Sen är det så klart en otrolig massa annat jag lagt beslag på. Fattar inte vad jag ska mä det bara. Eller var fan jag ska husera det.
En sak jag egentligen hatar är tallrikar på väggen. Men jag hittade 2 som min morfars syster har målat. Superfina och jag vill inte ha dom i ett skåp, men det innebär att jag måste köpa sånt skit man hänger upp fat med  :(
Är lite kluven.
Men visst e dom fina?


Kommentarer

Postat av: pia

Du behöver inte hänga upp dem på väggen om du inte vill, det finns särskilda stöd som man kan ställa dem emot och ha dem i ett skåp med glasdörrar eller på en hylla, så syns de ändå och du slipper ha tallrikar på väggen om du inte gillar det.

2009-02-09 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0