Det funkar!!!!

Helt ärligt......när jag började blogga, vet inte varför, så hoppades jag på att Ville skulle läsa lite då och då.Sen ju längre tiden gick och man fick någon rolig kommentar (faktiskt av själva Timel osso) så fastnade man.  Även om detta mest verkade vara en slags fjortisgrej. Missförstå mig inte nu, men 98% går ut på vad man bär för kläder. Som om det är livets viktigaste. Det är det nog för vissa.

Det gör samtidigt att dom flesta "stora"  bloggarna är just fjortistjejer som skriver mode.

En dag tänkte jag faktiskt ge det en chans och se om det fanns plats för en tant som inte skriver om mode. Så!! Här e jag. Det funkar. Mina besökare ökar stadigt för varje dag. Snart uppe i 7 unika besökare om dan  ;)


Nä jag skojjar.......ja e så jävla rolig. Men jag är här för att stanna!! Tack alla ni som tittar in  ett stort hjärta till er


Kommentarer

Postat av: Fjant

Kul att se att det inte bara är fjortistjejer som skriver blogg... =)



Nu har du en läsare till och jag återkommer.



/Fjant

www.fjant.tk

2009-02-14 @ 11:39:19
URL: http://www.fjant.tk
Postat av: gunsan

Tjenixen ett hjärta till dig oxå själv jobbar jag hela helgen.Skall på fest ikväll o äta kräftor.Vi hörs

2009-02-14 @ 11:54:14
Postat av: jennie

Du kan alltid kika in hos mig ;)







HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-02-14 @ 19:09:49
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0