Att acceptera fetman?

Jag pratade med en väninna (hej Gunsan) igår som har den stora glädjen att se ut ungefär som jag i kroppsfigur. Hon sa att hon skall acceptera hur hon se ut. Skyller på ålder och annan förträngning  ;)

Men jag tror att dom som förtränger är dom som sen blir feta på riktigt. Typ 150-200 kg. Man kan INTE lära sig att älska det fettet!!!

Om man brukar se på 3:an så har dom visat en hel del program från USA där dom väger runt 4-500 kg. Personerna är då sängliggandes 24 timmar om dygnet.

Om vi säger att Ville skulle bli sängliggandes, alltså inte som i en vanlig förkylning, utan lite längre, och han sedan gillar det för att stanna då vill det ju till att någon handlar, lagar mat  och samtidigt ombesörjer hygienen.

Hur mycket jag än älskar honom idag (inte för att du ska köpa nått dyrt tills i morgon) så skulle jag ALDRIG köpa hem mat och föda honom som en strandad val.

Någon feeder i ett av programmen ursäktade sig med att han (tjockisen) hade ett jävla humör. Jaha......och??? Gå ut om dörren då!! Låt fanskapet laga sin egen mat då. Varför inte köpa den när vi ändå inte håller på  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0