Ännu mer kaos

Så ja. Hemkommen efter röjningen. Halledar med grej det finns i ett hem. Jag kom hem med ett litet gäng till idag. Samtidigt som det är mycke roligt att ha tömt en låda så är det mindre roligt när man skall sortera in det på sin nya rätta plats.

Förr sydde jag ganska mycke men med en kass symaskin så har det inte blitt så mycke, om man nu bortser från dramaten. Nu har jag blitt ägare till en nyare symaskin och tog även över mycket av mors sybehör. Hon sydde mycket i lappteknink. Jag vet inte om jag kommer att göra det men jag känner ett litet sug när man ser tygerna hon köpt och pappmallarna hon hade att sy efter.

Nu måste jag röja vidare. Har 2 stora flyttlådor som står kvar. Det skall hit och det skall sorteras in här någonstans. Hur i helvete det nu ska gå till......

Kommentarer

Postat av: ville

hej. Du ksn börja och sy mina byxor nån dag.

2009-02-21 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0