Ang reklam

Har nu varit inne på en hel del bloggar. Det är himla roligt faktiskt. Men en sak som jag förvånas över är reklamen på deras sidor.
Jag vet så klart att man kan ha reklam på ens blogg och tjäna pengar på det. Men helt ärligt. Ni som fyller sidan med en otrolig massa reklam så att de inte går att läsa allt som skriv, är det inte bättre att jobba 2 timmar på McDonalds och skita i bloggen?
För om det viktigaste var att få skriva och nå ut till en hel del som läste då sket man i reklamen. Nu verkar syftet vara pengar och det finns lättare sätt att komma åt dom. I alla fall den tian i månaden.........

Sen när jag ändå är inne på reklam så fick jag ett mail idag. Det var från tyska Fleggard som säljer drycker  ;) Dom skall nu helt och hållet sluta med pappersreklam och bara skicka via mail och sin hemsida. Fy fan va bra. Tänk om alla här hemma kunde göra detsamma. Vilka besparingar det blev  ;)

Kommentarer

Postat av: Jennie



Ha ha ha ha :)

Sååå rätt ang reklamen!

Har lite själv men det får vara måtta på det!



/Jennie

2009-02-20 @ 10:20:58
URL: http://egosidan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0