Stress, stress.............

Jag sa till Gosi att spelrummet OCH vardagsrummet skulle vara klart till hans fölsedag......alltså om 10 dagar. Det går inte. I morgon skall jag måla tak, lister, dörrkarmarna och runt fönstren. Låt säga att det blir klart i morgon. Sen skall väggarna målas och torka. Sen ska golvet slipas. Jag vet att det dammar satan men jag tar det ändå sist. Sen ska det lackas. När det är gjort skall man vänta i minst 24 timmar innan möblerna flyttas in.

Det kan ju nästan kvitta hur fort jag göra vissa moment för tiden som färgen ska torka kan jag ju inte påverka. Så vi har rörit på fölsedan. Hoppas vi hinner till jul dåååå. Eftersom vi ska vara här underlättar det ju att ha så mycke i ordning som möjligt. Anna kommer ju med sin lilla valp   =)  vi kan ju inte låta honom försvinna i röran.

Jag jagar fåtöljer för fullt på blocket. Det är inte så himla lätt. Allra helst hade jag velat ha en 2-sits Klippan skinnsoffa i antingen rött eller orange  =)  Men hur jag än bär mig åt så får jag inte in Ville på samma spår  =( 

Har ni något tips på övertalning så tar jag tacksamt emot det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0