Snyggt =)

Vi har inte renoverat vardagsrummet än utan jag har ju liksom gjort det beboligt så länge. Vi satte till och med upp kaminen på väggen när vi gjorde ommöbleringen innan jul.
Jag köpte nån slags gel på Bauhouse som var till fuskekaminerna. Sicket jävla skit rent ut sagt. Svårt som satan att få fyr på. Tror jag tände 10-15 gånger innan den stannade tänd. Sen när den väl var tänd va de nån fjutti blå mesig låga. Bara ett par cm hög. Tråkigt nog köpte jag 2 flaskor.
Ut o googlade på vad man skulle göra åt det och hittade något annat att elda med. Fanns i Staffanstorp så det köpte David med hit till oss. Vilken jävla skillnad det blev nu  =) 

Tog ett kort för att visa er så fint det blev. Det är himla trevligt att ha där på väggen faktiskt. Nu blir det ingen renovering innan våren då man kan slänga ut alla djuren men vi ser inte den skabbia väggen längre  ;)


Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Gott Nytt År på er där nere!

2009-12-31 @ 08:48:50
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0