Äntligen =)

Har kämpat som sören hela helgen. I fredags körde vi o köpte garderoberna och alla bokhyllor till spelrummet. Det var 2 delar som inte fanns i Helsingborg så det fick vi köra ner o hämta i Svågertorp/Malmö. Passade på att hälsa på Anna o David  =)
Tung jävla as till garderober. Hyfsat lätta att skuva ihop men desto svårare att få in i rummet. Den första var ok, andra började strula...........golvplatsen höll på att ta slut. Tredje gick med nöd o näppe. Dom är ju 236 höga. 100x58 i bredd, djup. Men dit kom dom.
Sen var det dörrarna som skulle på plats och justeras. Funkade till slut. När vi satt hemma och kollade vad vi skulle ha hittade vi vanligt vita o det duger. I alla fall tills man kommer till Ikea och ser hur tråkiga dom var. Men 3000 för att få andra helt vita var inte att tänka på. Fiffig som jag är så löste jag det problemet.

Nackdelen med stora as till garderober är att jag nu inte har några klädesplagg. Det ligger lite slängt i nån hörna bara  =)   Får väl ta ett nytt varv till Ullared...

Här är dom på plats ......



Här är dom delar jag fick till Malmö för att hämta. Extradelen till klädstången och hyllinsatsen som delar av. Där ska sängkläderna ligga uppdelat



Här är allt på plats......


Eftersom vi inte har något städskåp så har vi städgrejorna på väggen. Strykbräda och mangel skall också hit.

Osso allra sist.........hur gjorde jag nu med dörrarna???? Nyfikna va??????
.
.
.
.
.
.
.
.
Snart så!!!!
.
.
.
.
.
.
.
Bara lite till!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
Tadaaa!!!!!


Jag köpte samma typ av klistermärke som till texten ovanför sängen. Fint som sören blev det. Nu väntar jag bara på min långa plastmatta  =)

Kommentarer

Postat av: Bridezillah

Jättesnyggt med dekorationen;)

2009-12-07 @ 18:52:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Bridezillah
Postat av: Libbe

Nämen lilla gumman, tack först o främst......E du vid liv??? Har inte sett något livstecken på några månader =)

Har du hunnit gifta dig o allt nu då?

2009-12-07 @ 21:07:27
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0