Timell???

Ni som hängt mä ett tag kan kanske erinra er att Martin Timell hängde här ett tag och kom med den ena ide´n efter den andra. Men nu när man kan behöva ett handtag eller något trix så lyser han med sin frånvaro. Var fan e du hänne?????
Det är meningen att när jag lägger ut en bild på låt säga den murade väggen så snabbt som sören ska det ligga en kommentar i hur man snabbast putsar upp så det blir slätt och fint. Men icke!!!  Vi får ge oss ut och kolla på youtube om det finns några klipp på det. Men det ska väl inte behövas tycker jag.

Ville e på väg för att köpa golv att lägga i det lilla rummet. Det som ligger där e alldeles för tunnt. Tjockare brädor till tjockare folk   =)   Hahaha nä men här e inga standardmått mellan reglarna så det behövs rejäla grejor. Fan va ja längtar till dom 2 rummen e klara. Dom har varit himla besvärliga bägge 2.

Ni bjuds på en bild på mitt provisoriska syrum. Har fått ihop 4 gardiner och nu ska jag erkänna en sak för er. Jag skäms något fruktansvärt. Till dom 2 första köptes tyget på Ikea. Jag mätte så klart fönstret innan jag körde. På den korta sträckan upp till Väla hände något i skallen och jag kommer hem med tyg som med nöd o näppe täcker fönstret. Står man rakt framifrån ser det bra ut men går man minsta lilla steg åt ena eller andra hållet ser det för jävligt ut  =(  Men nu får dom allt hänga där tills rummet e klart.
Till dom 2 andra fönstren tog jag vad jag hade hemma. Där hade jag skarvat tyg till en låååååång kappa. Nu fick jag förvisso sprätta upp sömmarna och det blev en del hål men det får osso va där tills dom rummen är klara. Att bo i ett hus utan gardiner är inte så skoj. Vi (jag) vill ha det så ombonat det går så länge renoveringen pågår.

Jag fick med mig min fina brandgula lampa och det är Ville glad för  =)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Börjar bli stil på stället!

2009-08-22 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

Städa förhelvete innan du lägger ut bilder på köket.

2009-08-22 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0