Tack

Måste tacka alla oroliga för blommor som börjar fylla varenda skrymsle i huset. Blir glad att så många brys sig om skånken efter det rälia olyckan igår.
Foten är väldigt svullen där själva krocken ägde rum men det syns inga blåmärke eller liknande. Inget tycks heller vara brutet. Ville mobbar mig lite för det faktiskt. Påminner mig om sist jag bröt foten.

På grund av min kassa rygg sitter jag alltid med benen uppe. En gång somnade foten men det märkte jag inte med en gång utan jag skulle gå iväg. All känsel var borta och på något jävla sätt så vänder jag foten och rasar i golvet. Liksom går på ovansidan. Gör så klart ont som fan. Ringer mina underbara barn för att känna deras stöd men det var inte så stort.
Dagen efter ringer jag en vän som kör mig till hospitalet och då visar det sig att den är bruten. Som det blev  =)

Jag vill bara med det tala om att jag har en ganska hög smärttrösket och ingen gnällspik  =)  Så ni vet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0