Stackars Gosi då

Allt detta mä att flytta tillbaka till Nyvång och Gosi igen är som att skruva tillbaka klockan 20 år. När vi sitter och äter så kan jag mitt i en tugga bara liksom glo på honom lite sådär fånigt som man gör när man är lycklig. Hjärnan står helt still och jag sitter där med ett enormt leende. Kanske inte bokstavligt talat men inom mig ler jag. Är så jävla glad.
Efter kanske 20 sekunder frågar han va ja glor på.  Känslokallt o hårt. När jag försöker förklara finner jag inte ord. För hur fan förklarar man att man efter 20 år tillsammans fortfarande är lycklig som en äkta fjortis  =)

Samma lycka som jag känner när jag sitter bakom honom på motorcyklen och håret lockar sig under hjälmen. Eller när han går upp på natten för att sova på soffan när det åskar och Stumpi e rädd. Sen älskar jag honom så mycket just för att han älskar mig för den jag är med alla fel och brister.

Om man tänker efter så är det egentligen ganska så häftigt. Det finns miljoner av karlar där ute och den enda jag vill ha e Gosi. Sen har han ungefär lika många att välja mellan och han väljer mig  =) E inte det häftigt?? 

Så, tack Gosi för att du e du......Lövar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0