Skulle gjort detta tidigare

Har tillbringat några dagar i Nyvång och varför drog jag inte dit tidigare kan man ju undra. Jag har saker att göra hela tiden om jag vill. Inte som här i lägenheten. Man går upp, ut mä Stumpi ett varv. KOmmer hem o försöker slå ihjäl ett gång timmar innan man går ut nästa gång och så rullar det på.
Nu slänger ja i en maskin tvätt, hänger ut den och njuter av att kunna gå ut o in bara. Sätter mig i skuggan eller går in o rotar. Planerar en hel del vad som ska göras men ännu mer på hur fan det ska göras.
Sen hännåt kvällen så ger vi oss ut på en liten runda mä motorcyklen. Väldigt trevligt. Sen håller vi kväll med en bra film.

Fan va det får mig att må bra  =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0