Så här långt

Någon eftersökte lite fler bilder på jobbet. Det känns inte som det syns någon skillnad. Men där e dte i alla fall. Vills murning är ju klar. Den ska sen "bara" putsas upp. Eftersom inte Ville är murare så tar det lite längre tid. Han är iväg nu torsdag o fredag så i helgen ska det påbörjas. Även golvet i det lilla rummet ska bytas ut för det är för tunna brödor och luckan ner i källaren ska inte vara kvar. 

Hittade garderober på Beijer till ett bra pris. Sen får vi se va inredningen går på. Dom borde fan i mig skämmas när dom sätter så hutlösa priser  =)

På översta bilden har ni Villes alster. Noterna den röda lilla pallen. Han behövde en pall, jag hade en på balkongen. Den var skabbi och jag fick måla om den. Ville bara älskar rött så han fick som han ville. Men jag måste hålla efter honom annars hade väl snart allt vatt rött  =)

I detta huset älskar jag dörrkarmarna. I dessa har det en gång suttit stora fina dörrar. Dom är borta vilket är sorgligt. Så nära ett helgerån man kan komma faktiskt. På ovanvåningen är dom dock kvar  =)  Vill så gärna avluta dom redan nu och slipa upp dom. Men vi får ta en sak i sänder känner jag nu.

Nu ska jag snart köra ut till Höganäs en vänna igen. Ska försöka få tvättat ett par maskiner av filtarna. Jag ska sortera en hel del som ska till Loppan. Kan inte spara allt skit och då är de bättre att dom får det.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0