Redia

Idag har vi kommit igång på allvar igen. Har fått satt upp väv runt fönstren, målat taket (pissejobb) och även målat runt fönstren. I morgon kommer Tjolinti o David. Tanken är att dom ska hjälpa oss att tapetsera =)  Väldigt gulligt av dom. Så vi blir 4 pers för att tapetsera ett rum. Jag o Anna kan skära våder o David o Gosi kan sätta upp dom. Sen ska det även fixas mat o Anna ska väl lära Stumpi veta hut kan ja tro.
Så på måndag är det jag som kryper ner på golvet o börjar måla det  =) Sen kan vi nog flytta in där till nästa helg. Man ska låta golvet torka riktit riktit ordentligt innan man satte möbler där.

Sen när försäkringskassan gör sitt jobb o e snälla o sätter in mitt bostadstilägg sen lååååååång tid tillbaka ska ja ner till Malmö o Stof og stil. Ett Mecka för oss som älskar tyg. Ska ha till gardiner o troligtvis till ett överkast. Måste bara ha en bit tapet med mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0