Påkörd

Vi tog en runda på motorcyklen idag igen. Mitt på dagen o det var varmt som fan. Det blev lågskor, långbyxor och tjockare tröja. Mina tankar är att om det skulle gå åt helvete så lär det nog göra det vad jag än har på mig. Tyckte jag då alltså.
Rätt va det va mitt på turen så brände det till som fan på foten. Gjorde ont så in i helvete. Första tanken var att jag suttit med foten mot avgasröret. Att det inte ens är i närheten tänkte jag inte då.
Bad Ville stanna lite snabbt och sen snabbt av och titta till skånken. Jag hade blivit påkörd av ett djur. Likdelar på håsan  =(  Vet inte vilken art men nu så här på kvällen gör det fortfarande ont och jag börjar misstänka att första tanken som var en insekt måste vara helt fel utan i stället har det varit något större. .........Typ en vråk.......finns massor av dom på skånska slätten...eller fanns  =)

Så hädanefter blir det full mundering. Kängor o allt mitt i sommarvärmen

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0