Gosi murar

Igår började vi dagen med att röja ut ett förråd på ovanvåningen. Det bestod mest av isolering och en jävla massa skit. Ville gjorde grovjobbet och finliret jag bar upp allt som skulle dit. Satte upp min Ivar bokhylla så allt har sin plats.
Sen åkte den nyfunna dörren ner. Stackars Gosi som han slet mä den jävlen. Men ner kom den och ut likaså. Ett tungt jävla as. Nu har han börjat mura upp en ny yttervägg.
Jag som är en klenfis slipar putsen i sovrummet. Jag är även en springpojke. Om nån skriker FLÖBBO!!! så kommer ja som ett skott.
Får se om det blir inköp av tapeter idag. Eventuellt kommer Anna o David i helgen och ska göra ett ryck. Då ville dom tapetsera och om dom hinner även måla golvet.



Gosi har gnällt en massa på mina suddia bilder men jag har ingen bruksanvisning på mobilen här så ni får stå ut tills jag vet hur man gör  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0