Zeldas nya kompis

Idag fick vi äntligen träffa lilla Budda. Dorthes lilla Mops på 5 månader. Guuuud va han e söt. Zelda ska så klart gapa o bära sig åt men det gick bra ändå. Som vanligt blir man sugen på en ny valp men jag lyckas hejda mig. Eller hejda o hejda, jag har inga pengar   :D så e dte.

Idag ringde jag även akut till frissan.........jag står fan i mig inte ut längre. Hela dan igår var det superelektriskt. Flög o for åt alla håll eller så smet det åt ansiktet rejält. Lika illa det. Men det fanns ingen tid idag så ja får stå ut ett tag till.....skit osso

Nedan är det Budda och Stumpi  (Zelda).....längst ner, bara Budda


Kommentarer

Postat av: Kt

Jävla söt grabb det dära :P

2009-04-19 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0