Va fan e det mä folk???

Har precis varit inne och läst på en blogg som skrivs av en ung tjej. Hon skriver att hon utsatts för fruktansvärda påhopp bland sina kommentarer. Dom ber henne ta sitt liv och liknande!!!  Tjejen är 15 år!!

Va i helvete är det med folk?? Internet är på gott och ont men bara för att man kan sitta skyddad bakom en skärm har väl inte våra hjärnor totalt förintats? Eller anser vi oss ha rätten att bestämma allt över alla andra?

När jag var yngre fanns det mobbing. Jag vet att jag tillbringade en hel del raster på toa när jag kom i hemmasydda byxor. Men jag kan inte erindra mig att jag blev slagen eller liknande. Men jag vet att bara glåporden gjorde ont. Ändå var det ingen som bad mig lämna in.

Snälla ni som håller på så här. Vill ni göra mig världens tjänst??? Kan ni med hjälp av er anonymitet förklara för mig som inte fattar ett skit varför man gör så här? Varför ni anser att en tjej ni inte känner skall ta livet av sig?

Jag har varit inne på många bloggar jag tycker är skit rent ut sagt. Av den anledningen går jag inte dit fler gånger. Jag ber inte heller vederbörande ta livet av sig för att det inte passar mig. Då passar det väl nån annan.

Se så, skriv nu till mig och förklara!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0