Tillbaka

Det är bannemig inte mycke man tål. Jag passade lilla Isak i tisdags. Om ni frågar mig så gick det bra. Ge fan i att fråga Isak bara  ;) 
Jag bor ganska nära stranden. För mig o Zedla tar det ca 10 min max att gå ner. Det tog mig o Isak 55 minuter. Jag hade lyckats glömma att en stor sten i själva verket är ett högt berg man måste bestiga. Att minsta lilla grej måste annalyseras och granskas. Här går jag runt som i ett vakum och ger fan i omvärlden.
Nu tänkte jag börja denna mening med att VI pratade mycket, men det är helt fel. Isak pratade mycket och jag lärde mig snabbt satan att han krävde ordentliga svar. Inget jävla medhåll för att få honom tyst  ;)  

Men jag tror nog att han gillade att vara här. Trots att jag var för konstig. Han hjälpte till en del med Tuss och Zelda och det är snällt. Vi byggde en stor koja och vi grävde i sanden nere på stranden. Det var en bra dag, men halledar va trött jag blev   ;)

Det är dock inte anledningen till mitt avbräck. Jag syr en bolero. Har sytt en hel del i mina dar men denna va en knepi jävel. Jag vill inte fuska till det när ja ska ha den på bröllopet. Nu håller ja på med ärmarna och enligt möstret är det inga veck eller rynkningar. Men likförbannat så är själva ärmen större än ärmhålet..........Så ny får ja göra lite snygga vecka som ser likadana ut på bägge sidor.........I morgon åker vi ner till Malmö igen, ja o Nora. Hoppas på fynd  ;)

Kommentarer

Postat av: eva

Det är inte mycket du tål! En enkel liten promenad till stranden!? Kom igen när du storhandlat på ICA MAXI med honom. När du lägger upp varorna på bandet hittar du varor som du inte hade en aning om var de kom ifrån. Men Isak informerar snabbt att det är bra att ha dem och "de e mycke bra mormor!" Så får vi köpt både kakor, karameller coh lite annat smått och gott som man behöver.





2009-04-03 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0