Suck, suck...............o suck

Oj va vi har rännt i affärer idag ja o lilla Nora. Hur många som helst nere i Malmö och ett jävla gäng i Löddeköping. Inte en endaste klännning fanns att uppbringa. När jag nu kommit hem drog jag ett varv i Höganäs osso. Här finns i alla fall några butiker.
Hittade en jättesöt i korall. In i provrummet med den största (den var inte stor). Den gick på med dragkedjan i sidan ville inte upp.
När man utsätter sig får sånt blir man väldigt deppig. Känner sig jävligt fet (jag vet att ja e det) och vet att man borde kämpa mer för att gå ner men i stället tänker hjärnan tvärtom. Då e det mer som: Fan va synd om mig jag tror jag måste trycka in nått i skallen så ja inte e så deppig längre. Det slutar då med att man är ännu fetare  ;)

Jag tog mig dock hem utan att trycka in nått i skallen. Köpte inget onödigt heller.

Men jag har i alla fall spenderat ett par kronor. Jag köpte en platt skärm till datorn och ett nytt batteri till min digitalkamera  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0