Min nya datamus

Jag får många frågor ang Zapera som jag gjorde reklam för tidigare. Många samliknar det med annat man samlar poäng på och detta är absolut inte i närheten.
Här får man ett mail, klickar på länken och om man tillhör den kategori dom söker så svarar man på några frågor, får sina poäng och efter ett tag byter man poängen mot något trevligt.
På andra ställe skall man köpa ditt eller datt för att få poäng, eller en massa andra konstigheter. Men jag vill inte köpa något för att få poäng där någon annan tjänar på vad jag gör.

Mitt senaste val är en snygg datamus. Det kan behövas för att lyxa upp tillvaron. Klicka bara på musen så kommer ni vidare om ni vill samla ihop till en egen  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0