Jävla morronhumör

Zelda må va en himla glad skällig hund men hon har ett uruselt morgonhumör. Hon har en egen säng och sover även på 700 andra platser i lägenheten. Men på natten skall hon alltid ligga nedanför min säng. Det är mysigt att höra henne ligga där o snusa o småsnarka.

Men!!!   Gud nåde den som går ur sängen och kommer för nära. Surt som fan blir det. Fast det vet jag så klart om så jag smyger ur sängen om jag ska på toa mitt i natten. Det hände tidigt i morse.........En gång e ingen gång........men jag vill så klart tillbaka också.
Så efter en stund väcks hon alltså en andra gång. Då glor hon på mig och tycks tänka:
-Detta e ingen jävla E4.
Sen går hon iväg och lägger sig på soffan i stället.

Nedan myser hon o kompisen Memme  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0