Förbannade telefonförsäljare

Jag har under lång tid försvarat dessa säljare. Dom gör bara sitt jobb. När någon berättar att dom skäller ut personerna efter noter inte jag försvarsställningen med en gång. Hur fan kan man bli förbannad? Man kan ju bara tacka nej.......väl?

Men nu är även mitt tålamod slut. Jag talar om för vederbörande att jag inte är ett endaste dugg intresserad. Jag vill inte ha någonting gratis hur jävla bra det än är. Jag tackar nej vänligt men bestämt. Vad är det då som är så jävla svårt att fatta?????
Det är inte så att det är någon som pratar ett annat språk än mig, för då kan man ju förstå att det kan bli lite knepigt. Det är svenskar precis som jag. Ett nej är ett nej !!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0