Familjesemester

Jag och Ville firar 20 år ihop i november/december. Ingen av oss har koll på exakt när vi blev ihop. Så jag tänkte att det kunde kanske vara trevligt att åka bort bara han o jag o ha det lite trevligt,.
Sitter o fladdrar runt på olika sidor och hittade detta:


Lägenheterna
Enrummare för 2 personer med kombinerat sov-/vardagsrum. Tvårummare för 24 personer med sovrum och vardagsrum. Trerummare för 46 personer med 2 sovrum och vardagsrum.Alla lägenheter har barkök med vattenkokare, brödrost och mikrovågsugn, bad/dusch och wc, telefon, satellit-tv och balkong. Kaffebryggare finns mot förfrågan. Städning 6 dagar/vecka.


Då undrar jag: Hur ofta åker man iväg 24 eller 46 personer samtidigt och OM man nu skulle göra det? Hur ofta bor man i samma lägenhet???

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0