Det är ganska häftigt

Satt o fladdrade runt på youtube och letade fram Jonas Gardell där han sjunger Aldrig skall jag sluta älska dig. Låten han skrev till Mark på deras 20-årsdag. Oj va länge tänkte jag. Men slogs sedan av tanken att till hösten är det 20 år för mig o Gosi osso.
Det är fan inte klokt. I 20 år har han och jag hängt ihop. Ja menar, det finns en jävla massa individer i vår herres hage och jag föll för Ville och han hade väl typ lika många som jag att välja på men han valde mig  =)  En ensam mamma med 2 barn och han var en pågaspoling som ville köra motorcykel. Men vi ville ha varandra och det har hållt väldigt länge. Hade vi varit kändisar hade vi varit unika  ;)

Jag lövar dig Gosi, glöm aldrig det....Puss


Kommentarer

Postat av: Anonym

Fan va gulligt skrivit! Jag har sett filmen "Livet är en schlager" många gånger och ändå har jag varje gång börjat att gråta när hon sjunger Aldrig ska jag sluta älska dig till sin man i slutscenen!

2009-04-06 @ 08:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0