Är detta verkligen snyggt????

Fick ett mail idag av en som är lite tjock precis som jag (jo så e det Bodil) Bilderna var av en massa modeller. I dom flesta fall hade jag tagit illa vid mig...eller det gjorde jag nu osso men av en annan anledning.
Är det verkligen så här vi vill att våra modeller skall se ut? Vill vi se ut på det här sättet? Vill vi vara ihop med någon som ser ut så här? Vågar man röra dom???

Jag är i skrivande stund glad för vartenda kilo på min kropp. Skulle jag en dag börja böla över min feta mage så skall ja kolla här och ta en öl  ;)

Observera att bildera inte är från Hitlers tid. Inte heller från något sjukhus eller liknande.....











Kommentarer

Postat av: Fjällbruden

Herregud! Det ser INTE bra ut, sjukligt.

Nu ska jag gå och ta en macka med myyycket smör och ost.

Ha en bra dag

/Fjällbruden

2009-04-16 @ 08:42:45
URL: http://fjallbrudenn.blogspot.com
Postat av: Ramona

Man kan ju undra hur de orkar hålla sitt huvud uppe.

2009-04-17 @ 11:51:04
Postat av: Anonym

2009-04-17 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0