Thank you ;)

Jag har börjat träna. Anmälde mig på Friskis och ska gå dagtid. Det var faktiskt roligt......eller...Jo de var det. FAst de var inte träningen utan att jag hade min syster med mig. Vi värmde först upp på ett löband och det gick ju bra......till syster skulle vila. Då liksom bara slutar hon att gå  ;)  Jodå, hon åkte bak och ner i golvet. Ja trodde fan i mig inte att det hände mer än på film.......

Idag fick jag en Ipod av mina allra underbaraste ungar (ja du räknas in där David) Det är till o mä ingraverat Libbe på den...Den ska jag har nu när jag tränar. Det enda jag gör på stället är går och ror. Jag ska bara bränna fett och när det mesta av det är borta får jag börja med finliret..


Visst e den söt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0