Tiden bara far iväg

Så blev det måndag igen. För alla med intresse kommer nu dagens invägning. Minus 1,5 kg. Tyvärr är ju kilot det jag gick upp i grannlandet. Men summa summarium är det nu minus 5.3 kg och det är inte fy skam.

Idag ska jag iväg och leta efter kläder till begravningen. Tillbringade en hel dag tillsammans med sonen på ett stort köpcentrum i förra veckan. Oj så mycket snyggt det finns till män. Till mig fanns storblommigt, massvis med volanger, rych och pych.  Hittade inte en endaste i enfärgat, om man bortser från något i t-shirttyg. Alltså tunnt o sladdrigt.  Så idag blir det till att lämna Zelda i Viken tillbaka hit o tröska igenom alla våra dyra butiker.
I absolut värsta fall får jag väl sätta mig vid symaskinen =) ja e en jävel på det

Kommentarer

Postat av: Matilda

Minus 5.3 kilo är ju jätte bra! Bra jobbat!!!

Hoppas att du hittar något fint till begravningen. Jag ska ut och leta i helgen.

Kram kram kram!

2008-07-01 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0