Suck

Det blev en mycket trevlig långhelg i grannlandet men det visade sig så klart på vågen. Ett satans kilo hittade tillbaka. Men det var det värt. Åt och drack gott alla dagarna.
Vi var längst ut på udden vid Skagen, det var häftigt. Sen var vi vid en typ öken, väldiga sandhögar. Trodde i min enfald att man kunde åka nerför dom som om det vore av snö, men det sket sig.

Kom hem söndag kväll. Strax efter 2 på natten ringde min bror o meddelade att min far somnat in, lugnt o stilla. Jag tror inte jag har fattat det än men han fick ett bra liv. Han skulle fyllt 87 år och slapp hamna som ett kolli någonstans.

Vi ses i Nangijala Svenne och jag tar en öl med mig  ;)

Kommentarer

Postat av: elliv

Hej. Åka på sand! Är bara konstgt folk som gör det

2008-06-29 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0