Älskade Nutrilett

Nu e det så dags igen. Detta eviga jävla bantandet. Men fick veta att jag hade högt blodtryck och istället för att knarpra piller valde jag nutrilett. Har läst en hel del forum och bloggande på nätet om just nutrilett. Många tröttnar efter första glaset, andra efter första dagen. Antingen för att det är vidrit eller tröttnar på att bara dricka choklad.
Denna gången är jag väl förberedd. Jag har choklad, jordgubb och skogsbär hemma. Även Allevo Thaisoppa. Också dom klara redy to drink, men dom har jag bara med om jag ska missa en måltid. Som när man är på stranden. Har någon bars också, karamell =) Fan va den är god. Men tyvärr är där 200 kalorier i den så det blir bara vid akuta tillfällen den slinker ner. För jag vet att OM jag blir hungrig så hjälper inte en bar eller ett glas av något annat.

Jag startade förra veckan och redan på torsdagen kom första mothugget. Jag hade 2 studenter att närvara på. Åt och drack gott på båda ställena men skippade tårta och kakor. På lördakvällen gick jag och min syster ner i hamnen o tog några öl, 3 närmare bestämt. Det är ju gott =) 

Så i morse skulle jag då väga in mig igen....................Minus 2,3 kilo =) Fan va glad jag blev. Nu blir det till att kämpa på. Det är inte så jobbigt när man byter smak. För vem fan tröttnar inte på oxfile´ dagligen??

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0