Happili

Idag är det den tredje rökfria dagen och allt flyter på ganska lugnt. Igår smulade jag sönder 17 Look utan att det kändes i hjärtetrakten. Hur många gånger har man inte gått och letat efter en liten sketen fimp någonstans? Även i den ficka man letade i 15 minuter tidigare.......Nu är det slut på sånna tramserier =) 

Igår var jag o Dorthe och åt på Thaibuffe´.  Lyckades lura mig själv med att om man åt riktigt kryddstarkt så brände kroppen mer.  Nackdelen var bara att jag inte hade några kontanter och man kunde inte köpa en ny dricka för 10 spänn på kortet

Kommentarer

Postat av: ville

Hej. Lycka till igen. Håller tummen att det går bra

2008-07-16 @ 16:14:05
Postat av: Emma

Heja heja! Det är nu det ska ske!!!

Dålig service på restaurangen :(

Kram!

2008-07-16 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0