Jag har rullat en tårta ;)

Idag har jag rullat en tårta. Fan va det var gott.......Här  hittar ni den. Jag hade pepparkakskrydda i botten o mandel i stället för valnötter. Det är ju snar jul  ;) Det luktade pepparkaksdeg i hela köket. Det som e så gott. Är ägare till saffran så jag kanske testar det till lucia.
När den var klar började jag med att testa skalkarna.......sen tog jag en bit till....bara. Det ska jag va lite kvar när Ville kommer i eftermiddag.

Annars har det inte hänt så mycket i Höganäs. Jag har gjort lite julfint. Men ingen jul-en än. Får se om jag hittar en i veckan. Den har annars alltid blitt klädd till advent.

PS: Ni e rent ut sagt usla på att ge tips om mitt tunga täcke........Skärp er!!!!!

Kommentarer

Postat av: ville

hej, Den va mums.

2008-12-13 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0