Skojjit av er

Himla skoj att det finns så många hjälpsamma personer. När även den store Timell him self hjäper mig med tips kan man inte bli annat än glad. Han är ju ändå en av dom största :)

Packningen går framåt, men jag måste erkänna en sak. Det är så in i dödens tråkigt. Hämtade 9 nya lådor idag. Köpte 50kr V64 också. Hoppas så klar på att vinna, då har jag ganska snabbt fyllt konteinern utanför och skickar efter nytt på Ikea i stället.

Har börjat röja på min fina balkong. Det skall ju va fan till att samla på sig en massa blommor. Skall höra med min bror (han det starka) hur dom undviker allt vad blommor heter. Eller man kan kanske få tips från er andra om det också.

Nu gör ja ett nytt ryck ;)

Kommentarer

Postat av: Ingegerd

JASÅ!!!
DU UNDRAR HUR VI UNDVIKER BLOMMOR!!!! FY FAN VAD JAG SKA SLÅ DIG OCH DRA DIG I HÅRET!!!

2007-09-19 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0